Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettutställning-premiering
Läst 1718 ggr
Lorita
0

blodadtand

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

det blir som ett gift Skäms oooooooooooooooooooooooo vad jag längtar till i sommar och nya utställningar Skrattande bilder filmer…jag vill SE SkrikandesSkäms snälla FlörtSkrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Fourjoy
0

har två nya som ska trimmas till i vår och sommar…ska bli så spännande… ska nog börja med Rockelstad tror jag…

[Hallonqvist]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du något datum för Rockelstad?
Min skrala tvååring har helt pltösligt exploderat i tillväxt och ser ut som en 3-åring så jag börjar fundera på om jag kan visa henne utan att skämmas! Sen har familjen sålt helbrodern till gnesta och det vore jättetrevligt om de båda syskonen kunde stråla samman i Rockelstad till våren, om det är då utställningen hålls. Skrattande

[Hallonqvist]
0

Nu såg jag att dom uppdaterat sin hemsida!

26 April ska genast bokas in i almanackan

MalinB
0

Rockelstad står i min agenda också, kommer med cobben och ev shettisen. Får jag någon mer som kan köra kanske jag tar med det gamla fullblodet också.

Annette
0

Tror minsann att filmen i # är från SPA:s utställning i Tidaholm Glad.

Diablo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag längtar till 2009 har bestämt mig för att visa lite hästar …något som jag bara gjort en gång tidigare när jag var 18 år .
På en lokal utställning visade jag min tävlings ponny en Connemara valack, Hagens Qumulus då 5 år gammal och kanske inte så  vacker, han fick 34 poäng tror jag.Han fick senare en fantastisk karriär som dressyr ponny (still going strong)

4 st sek A och 2 st Sek C har jag visbara men alla kommer jag nog inte i väg med.

Ridklasser för barnen har jag spanat in oxå att det finns!! ska verkligen bli ett roligt 2009

Bilden föreställer mamman till nyförvärvat sek c sto

wester-ek
0

Nu har jag missat något… Rockelstad? Vart hittade ni den proppen?

Det som är bokat är RIKSET, tar med oss Jade & Hanna med bebis på det. Ev. om Jade är med någon ridklass. Killarna får vi se hur dom ser ut närmare men tror nästan att det bara blir lokalt runt om för deras skull… Ska bli ett spännande 2009!!

Ekbäckens Jade f:2004

//Mysan

Annette
0

#7. Här är arrangörens hemsida

http://hem.passagen.se/ostergotlandponny/

Diablo
0

Såg att man med intyg får ha med klippt ponny om man har intyg att den tävlas eller tränas..

Men frågan är hur en domare dömmer då??

Ponnyn ska väl se så naturlig ut som möjligt ??

någon som har erfarenhet?

Vreta skolan ligger i Mjölby?…i så fall är det bara ca tio mil från mig ,skulle vara kul att testa!!

Annette
0

#9. Vretaskolan ligger i Ljungsbro.

Fourjoy
0

#6 vad har du köpt efter Lodor Miss Gwen?  jag har ägt Miss Jones, en dotter till henne..

Diablo
0

#11 Hennes Hel syster f året efter -06

ska hämta henne på onsdag …ska bli så spännande efter som jag inte sett henne än utan bara på kort som föl

Bra stam verkar det ju vara iaf …är inte så insatt ännu men försöker bli!

Såg korten på din hemsida på Miss Jones och hon såg ju jätte fin ut .

Såg även att hon var till salu på hästnet, inriden.

wester-ek
0

#8 Tackar så mkt!!!

Fourjoy
0

Miss Jones är en väldigt rolig och vaken liten dam… åtminstånde i yngre dagar…deras pappa Parvadean Geraint avled i år så dom är några av de sista han har.. .. hade jag haft plats för en till skulle jag köpa tillbaka lilla Jojjo..

ZABA
0

#1+2 m. fl.

Observera dock att det inte alls är klart att Södermanlands Hästavelsförenings utställningen 26/4 blir på just Rockelsta. Enligt mycket säkert källa ligger aktiviteterna på nämnda plats löst… Återstår att se vad som händer. Vi får hoppas på det bästa för alla!

[Hallonqvist]
0

Ok tack!

Fourjoy
0

.. hoppas det blir Rockelstad… det var så fint där..