Bokstavs-bilder!
Nu lägger vi dö-allvaret åt sidan och letar lite efter sommarbilder i vintermörket.
Första hästen ut presenteras med namn och bild. Sista bokstaven i hästens fullständiga namn ska åtföljas av en ny häst och bild på den bokstaven som begynnelsebokstav observera att det även gäller stuteriprefix.
Först ut. Presenterar en sommarvarm Verdrefawr Wild Dick. Därmed ska nästa hästs namn börja på K. Leta i era gallerior nu och ge oss massvis av bilder!
(Klicka gärna i rutan Visa bild direkt i inlägget så blir det mera lätt-tittat)

Hoppas man får vara med fast man inte är Welshmänniska. Ingen sommarbild direkt, men bilden är tagen i augusti så rätt årstid är det iallafall. Ponnyn heter Köhls Camelia. Jag älskar hennes färg (förstår dock inte hur hon kunde passera som svart!) och de ljusa ögonen! Riktiga "Bell Dara ögon" om man ska prata Connemaraspråk…
Då ska nästa börja på A om jag har förstått det rätt?
Idhults Welsh Cob Stuteri - www.welshcob.se
#0 Vilken underbar bild! 
*OT* hon ser inte ut att vara svart.. snarare en mörk gulbrun.. (choccolate dun)
väldigt söt..
Reduster Bonne Louis, en i mitt tycke vacker hingst som visades på vårens hingstvisning.
Nästa bild ska föreställa ponny med namn som börjar på bokstaven S.

Om det inte måste vara egna bilder, har jag en intressant kanadensisk sec A hingst här. Han heter Shell-Crest Dusty Gold.
Intressant så tillvida att han är silversvart. Bilden har jag fått från ägaren tillsammans med tillåtelsen att fritt använda den. Enda anknytningen till sommar är att den är tagen i juli (2006).
Nästa ponny börjar på bokstaven D
Dee Dee, welshpartbredsto fotograferad på SWF:s riksutställning 2007.
e är med andra ord nästa bokstav. Skynda er annars stjäl jag bokstaven!

Liten bild men ack så trevlig ponny! Mitt nyförvärv Shamrocklake Marie Clare fotograferad i min ägo på Fayre Oaks 2008. Nu äntligen hemma i Sverige.
Det blev bokstaven E igen!
Jag kör själv för att göra det lite svårare för er andra. Ekbäckens Savoy på bild. Nästa bokstavsponny blir alltså ett Y. 
(Hallonqvist - Jag kan inte hitta någon "visa bild i inlägg-knapp"…)

Det fanns ingen sådan knapp hos mig heller!

Den knappen finns bara för dom som är plusmedlem (eller vad det nu heter)
#16 Och vi som kanske vill bli plusmedlemmar, hur gör man då? Läser i menyraderna förmodar jag… 

#17 så här länk
eller så blir du Medarbetare på en sajt 
#18 Tack! Känns dock inte "nödvändigt" att bli +medlem just nu.

Då kan jag lägga in en bild på Humlegårdens Charon

N nästa då

Nougat har ett stuteri namn men jag kan vara med i leken, om jag glömer det
nästa är T

(Oh, vilken svår bokstav. Iaf för mig. Bidrar med bild, lite ot kanske, på hunden "Oliver" som tillhör ägargänget hos Molstabergs Adam. Fotograferad på riks 2007 under parollen "Dags att åka hem!")
Smyger in en arab för att komma vidare.
Ohmira (t.v.) och hennes föl Capri (Arab x Welsh B).
Nästa bokstav är A.

Arhults Royal Glimpse

Åh vad fin kan jag ta den bilden och lägga in på Hanassies hemsida! Jag har Pappan Vita Nova's Hanassie!

#35 Varsågod!

Tack vad lycklig blir blir