Stam...?
Någon som vet stamtavlan för stoet Tylltyd Tiny? Jag vet att hon är efter Belvoir Sweet William, men hans stam vet jag inte heller ngt om…
Letar dessutom efter stamtavlan till Cantarell efter Candide RW 72 och Cantrell (?). Ngn hjälpsam person här inne??
Jenny Staaf - Moflo Stuteri har gjort en alldeles utmärkt bra hemsida med alla i Sverige verksamma (döda och levande) welshhingstar. Där hittar du bl a härstamning och bild på Candide RW 72. Sök på Moflo Stuteri så hittar du hemsidan där länk finns till hingstsajten.
Lycka till!
Candide RW 72 är ju inte så svår, det är mest Cantrell jag vill veta ngt om. =S
Jag har letat i SWF:s databas och kan inte hitta vare sig någon Cantarell eller Cantrell.
Belvoir Sweet William WSB 3560 e.Dyrin Gay Gold WSB 2928 u.Sugar Plum Fairy of Morley WSB 9994 e.Pendock Prince Pinnochio WSB 1672.
Vad har SWF för databas?
CANTELL var brun och född 1977. Importerad från England och ägdes av Gävle Ponnyklubb. Någon känd stam har hon inte men väl placeringar i medelsvår hoppning.
Hur gick det med CANTARELL? Sist jag såg honom var han en valpig (men söt) ungponny. Han gjorde bra resultat i ungponnyklasser i dressyr. Hur går det nu?
Jag har många bilder på Candide på min sida.

Jag rider på Gävle Ponnyklubb och har Cantarell som favorithäst
Om ni vill veta någonting så fråga på, jag vet nog ganska mycket om Cantarell!
Cantarell är nu typ 13 år gammal och världens bästa ponny!
Har ni några bilder på min älskling?????
Cantell har ingen stam. Inte någon känd isåfall!
Cantarell är fuxen på bilden
#5 Då jag inlägg #4 var jag fortfarande registrator för SWF = hade tillgång till den databas som används för tillverkning av pass.