Höstfoton av min fläskfia=)
Fotade min lilla tjockis idag och lägger några här. Lördagen den 4/10 ska hon ställas ut för första gången på 4 år. Det blir spännande värre. Dock så får jag nog lite smäll på fingrarna ang. midjemåttet men jag har massvis med bete fortfarande, så det känns som att häda att hålla dem i jordhagen med torra tussar hö=)

Vilken vacker ponny du har!!!! Lite midjemått gör väl inget nu efter sommaren ???
Lycka till på utställningen!!!!

Jag vill också ha dom runda nu på hösten, sen får dom gå länge på höstbete och då tappar dom lita. Sen har man inga hästar man måste fodra upp under vintern utan hö räcker gått som foder.
Läckra bilder och en läcker häst

Roligt att ni gillar henne! Jag är inte så lite kär i den ponnyn… Väldans speciell är hon=) Det känns faktiskt riktigt bra att ha tillgång till mkt bete den här årstiden uppe i Norrbotten… även om en "normal" häst inte skulle bli så fet på det som växer där nu så verkar mina två leva gott på det..En liten tuss hö inne i stallet för sysselsättning på natten räcker och blir över.Och ett extra + ( eller kanske lite mindre minus) i plånboken blir det ju under hösten=) Riktigt tråkigt är det med svårfödda, tunna hästar….Då skulle jag nog vara mer bekymrad… men som vissa skräckexempel på gödsvin som jag sett foton av skulle jag inte vilja ha mina!!
Fantastisk vacker Welsh. Lycka till på utställningen ! !