Utställningsgrimma ponny
Jag, var på Hööks, det var ett tagsen och skulle köpa ett litet träns med bett och allt för att ställa ut Karisma.
Då sprang jag på denna diskreta och lite finare grimma, (min är i "silver") pris 239kr, den var riktigt hyfsad i kvalitén också köpte jag ett svart hundkoppel till, så slapp hon ha bett en hel dag.
Det är annars inte lätt att få tag på något som passar till dessa små WPB ston jag har.
Ridsports affären hemma frågade när jag frågade om shetladsträns om det inte går lika bra med ponny. Om det hade funkat lika bra då hade jag väl inte frågat efter shetlands träns, vilket som hade ett brunt och rosa inne 

Oj, den var väl fin!! har själv letat som en galning efter en lämplig grimma, hittade till slut en fin liten också shetland hos Globus… har ingen bild just nu på den.
ylle
Håller med om att grimman ser finfin ut. Men håller den? Jag är alltid så kritisk till just att ringen där man ska fästa grimskaftet ofta är så fjuttigt fastsydd. Sakerna måste hålla när fölet/unghästen sprattlar omkring!
Jag har faktiskt en likadan till min 18-årige shettisvalack… Den är mkt prisvärd och fin:)…

Jag var ute och tittade på den lite extra och ringen är regäl faktskt,
Jag var också inne på Hööks för kanske 4-5 år sedan och hittade av en slump en kopia av de klassiska engelska visningstränsen för ffa welsh, och köpte ett. Det fanns bara i ponnystorlek så jag behövde det egentligen inte, men har användit på unghingstar nån enstaka utställning och när vi ska fotografera, och tränset är fortfarande väldigt snyggt, mjukt och härligt läder! Håller span då och då om det kommer in igen så man kan köpa en större storlek.