Nybro den 16/8
Vilka ska till Nybro på Lördag? Morgan J dömer och det är ca 70-75 anmälda!
Vi åker med ridponny och en New Forest/den enda uppfödda och ägda NF! Inga welshar denna gång!

Jag åker från Gotland med min welsh cob Lindbergs Cassandra och tar med ett russ också. Ska bli jätteskoj. Hoppas bara att vi kommer med båten. Det blåser väldigt mycket idag. Hoppas det lägger sig till i morgon.
Roligt med långväga resenärer. Hoppas det går bra för er! Sålda mitt cobsto till Gotland i vintras så ni kanske stöter på varandra på en utställning någon gång! 

Ja, det vore verkligen kul om det kunde bli en liten krets här som gillar cobbar (och andra welshar också förståss..).

jag ska dit och fotografera! =)

Nu är vi hemma från Nybro utställningen! BIS blev Henarth Mr Milligan RBIS blev Kulltorps Zita
Bir kan jag endast NF blev Gucci M
Bir Welsh B Kulltorps Zita
BIR WM Mr Milligan
BIR sec C Pentyparc Shonnyn Du
BIR Ridponny EG Pauli RP 147
Sen vet jag inte mer! Vi hade stor framgång med våra hingstars föl som alla gick i topp! Grattis till föl ägarna jättekul.
Bästa föl alla raser Aaragon e. Vita Nova's Hanassie RP153 samt även RBIR Ridponny
GRATTIS till Arhult och alla andra som är nöjda med dagens resultat. Sååå roligt när welsharna visar hur fantastiska de är!!
#5 kul, grattis!