Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 715 ggr
ragnhild49
0

Godmorgon 14 augusti!

På väg till jobbet per cykel eftersom min bil tagit "time out" IGEN. Suck!!!

[Hallonqvist]
0

Frisk luft och motion på samma gång är ju inte att förakta en härlig augustimorgon!

Sägs det…. Tungan ute 
Idag är jag mer död än levande. Höll på att snickra på stommen till vår nya altan fram till midnatt sen varva ner lite framför dator och tv innan sängen kallade. Det var knappt jag vaknade av att katten stod och trampade på mig i morse och pep och ville gå uuuuut! Allt efter kl 05 tycker lilla Tingeling är att sova bort dagarna…
Ska bränna lite bilder i eftermiddag och leverera till en bekant i helgen, och sedan packa väskan för imorgon bär det av till Göteborg då det blir årets enda (!) utställning på söndag! 2 anmälda varav den ena i inte 100% kondition så jag blir glad om det blir klass 1 på bägge iallafall.

Nu måste jag jobba en stund, tudilu! *vinkevink*

Sasser
0

#0 Va bra!! Det var väl flåset som saknades…eller??? Jag tycker att det låter som en oerhört god idé att du motionerar.*asg* Men visst är det tråkigt när bilarna inte vill gå.

Själv ska jag antagligen ta mig till ridhuset med lill-grabben och löshoppa lite på eftermiddagen. 3-årstestet står ju inte på…

Ha en trevlig dag!! //ESå

ragnhild49
0

Just denna morgon kände jag mig ovanligt olycksdrabbad.

Igår när jag skulle hem från mitt arbete (gruppbostad med vuxna förståndshandikappade) så tog som sagt bilen "time out". Jag tog då helt fräckt cykeln som personalen har för att kunna cykla ut med de boende. Den tog jag alltså nu på morgonen och skulle trampa iväg på, men vad händer efter cirka trettio meter……..kedjan hoppar av!!!! Som tur är har jag en egen cykel, och kunde ta den i stället.

Vad må hända härnäst ?( Förresten, det har redan hänt: grannarnas shetlandsponnyer rymmer ur sin egen hage och in i min. Jag är bara glad att det inte var in till hingsten dom sprang…..)

Fourjoy
0

idag har det inhandlats ett visningsträns till på lördag…och som vanligt en massa saker som man inte behöver… en till rosa grimma till shettisen…fast det hänger säkert 20 st i skåpet…Skäms 

och jag har även hittat en sektion C till….Skäms…. precis vad jag behöver…men den är ju så fin och har bra stam…tänk vad många ursäkter "måste köpa därför att" man kan intala sig…Flört