Licensierad sektion C-hingst måste säljas!
Pga att jag har mina sektion C-ponnyer inackorderade, så har jag tyvärr ingen möjlighet att ha kvar min avelshingst. Det blir inte alltid, som man tänkt sig och hoppats på.
Hingsten heter PARCYBEDW BOY GEORGE br bls 4vtff 134 cm, mycket välstammad e. Parc Marvel ue. Parc Welsh Flyer (far till bl.a. Nebo Brenin). Han är 20 år (ung) och fullt fertil. Båda mina ston blev dräktiga vid första brunsten. Han är snäll och lätthanterlig. Är van att gå med ston året runt, men han har även gått ensam hos mig utan problem (springer inte, skriker inte). Har stor respekt för elstängsel. Lätt att lasta.
Hans förra ägare tar tillbaka honom, men jag vill helst bespara honom 85 mils resa tillbaka till Danmark. Dessutom tycker jag, att det är synd att släppa en så pass välstammad hingst "ur sikte".
Pris 9000 kr eller bud. Endast seriösa svar (tack) på telefon 070 - 677 83 70.
Fel sektion för mig, men jag hoppas verkligen att någon köper honom så att han stannar kvar i Sverige!!
tråkigt att du inte kan ha kvar honom… tyvärr fullt här med… annars skulle jag allvarligt fundera.. han är en vacker herre…. 20 år!! han är rena ungdomen..det är ju en ponny..
Boy George är såld. Han blir kvar i Sverige, närmare bestämt i Boråstrakten.
kul att han blir kvar, kanske får man chans att se honom när han hamnade så nära…
Vad härligt att det löste sig GOA! Det gör det även på lördag
.
åhh vilken otur jag som vela köpa hhan :P
#3 Kan det möjligtvis vara i närheten av Fristad?