Vad har jag gjort? *hoppsan*
Jag tror att jag har köpt häst igen
. Har iaf lagt handpenning tills hon är stor nog att komma hit. Det var inte alls meningen och kanske inte helt genomtänkt, men jag kunde inte låta bli. För jag visste att jag skulle ångra mig om jag inte tog chansen. Dessutom köptes hon till stor del pga vem hennes morfar är.
Fast hon är ju så söt
så inte kommer jag att ångra mig. Blir perfekt polare till min Gullan när hon kommer hem igen.
En cob självklart, om någon undrade!
#1 Oooops, skönt att det finns likasinnade människor som jag:). Lycka till med ditt nya köp.
Ja, hoppsan!
Jag har visst också köpt mig en till cob, snart min, men det var meningen
. Såå fin är han också!
Så kan det gå ibland, har hänt ett par gånger här också! 

Skönt att höra att det finns likasinnade. Det har varit definitivt i 2-3 veckor, men tordes inte berätta för sambon förrän igår
Han bara skrattade tack och lov. På så vis är han helt klart bäst i världen!
Nu har jag bara resten av familjen att berätta för, men de är väl vana med tanke på hur Gullan gjorde sitt intåg i familjen. Jag var 19 och tordes inte berätta något (för jag visste att jag skulle bli övertalad att dra mig ur), så jag kläckte nyheten först när jag hörde att transporten anlänt till Sverige 
Jo, jag har inte berättat för alla i familjen ännu, vet inte om jag törs, men de borde ju vara vana vid mina idéer vid det här laget
. Samon vet dock hur det ligger till denna gång. Den här gången vet han till och med hur mycket hästen i fråga kostade 
.

- Jag vill också ha en cob…..
.. fniss.. känner igen mig till 100%….det har blivit många OOOPPs en till…senaste åren… förra onsdagen var jag och hämtade tillbaka min gamla ponny som varit på ett mindre bra ställe… så nu är det 8 igen… min man har gett upp…han bara suckar…. 

#8 Så du har bestämt dig för att behålla honom? Vad roligt! Ser fram emot och se er dansa fram, för Julio Borba någon gång!