Ny registrator i SWF!
I söndags lämnade jag ifrån mig jobbet som registrator till Kicki Linnell. De närmaste två veckorna kommer det vara uppehåll i passtillverkningen men hon räknar med att kunna köra igång till första juli. Jag önskar Kicki ett stort LYCKA TILL. Du kommer alldeles säkert göra ett ypperligt bra jobb.
Kicki Linnell, Gyngagården, Stuteri B, 430 10 Tvååker. Telefon 0340-424 64. hemsida kilin@delta.telenordia.se

Jag önskar också Kicki lycka till och är även jag säker på att hon kommer att göra ett utmärkt jobb! Vi kommer att få mycket med varandra att göra.

Men ZABA då, vad ska du nu göra av all din lediga tid…

Zaba tack för all hjälp med pass och svar på frågor, du har varit en toppen registrator!
Lycka Till Kicki vi kommer nog att höras av….
#2 - Jaadu, DET kan man undra. Jag märker redan hur pass (!) mycket jag inrutat livet de senaste fyra åren för att hinna med registreringarna före mina egna ponnyer. Nu ska det bli ändring på den biten. Fast lite vemodigt måste jag säga att det var när överlämnandet var ett faktum.
#3 - TACK! Jag har i alla fall försökt…
Jag håller med tidigare talare. Tack Marie för ett bra jobb och lycka till Kicki med det som väntar!

Tack Marie för ett bra jobb och Lycka till Kicki med jobbet som väntar .