Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettsäljes-utlånas
Läst 8139 ggr
Fairy
0

WPB och Welsh Cob till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Eftersom båda mina döttrar ska studera på högskola till hösten, så tvingas vi sälja några av våra hästar. Jag jobbar heltid och är kassör i SWF, så min tid är ytterst begränsad. Vi har valt att sälja unghästarna och behålla våra ston. Till salu är:

1. Fairy Winkle M, ridponnysto, ca 144 cm, 4 år, riden i skogen och löshoppad. Har hingstföl e Vita Nova's Hanassie som är toppen. Verkligen ett toppsto för den som letar efter hoppförärvning, då hon är e Feno-Me ue Smalland Martino.

2. Kardel Aspencade 1-årig WPB-hingst e Vita Nova's Hanassie u Köhls Aktris som är helsyster med O'boy och Cidden. Han är mycket hanterad och väldigt trevlig att jobba med. 40 p som föl. Kommer att bli en tävlingshäst på topp!

3. Kardel Ffefryn, sekt D, stoföl e. Derwen Mr T RWD 8u Fairyligth Express RWD 47 (Diplimsto) ue Derwen Tennesse Express RWD 3 (Elit) Fux och mycketvänlig och trevlig

4. Kardel Lancelot, hingstföl e. Vita Nova's Hanassie u. ovanstående Fairy Winkle M. Mycket fin, ett klart hingstämne. Framåt och tuff, kommer att bli en kanon tävlingshäst.

Läs mer om dessa hästar på min hemsida: www.welshponny.se

Marie Larson, Stall Kardel