Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: säljes-utlånas
Läst 11587 ggr
JennyStaaf
1

10 welshar till salu...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hamnat i den mindre angenäma sitsen att jag måste få in en summa pengar - "kosta vad det kosta vill". Just nu är därför väldigt många av våra ponnyer till salu, en del av dem har aldrig varit ute på annons tidigare och är oss oerhört kära, så det sved en hel del när jag skrev annonserna igår. Totalt 10 welshar (och ett kallblod) ur sektionerna B, D och WPBR har vi lagt ut, de går att hitta här >>

Att så många är till salu betyder inte att alla skall säljas, när (om) vi fått in det belopp vi behöver blir det som vanligt igen.

Är inte intresserad av att lämna ut dem på foder, inte heller byten. I detta fall är inte heller delbetalning aktuellt.

Mer info om stam etc finns på vår hemsida www.moflostuteri.com, där är hästarna ännu inte utannonserade utan det blir ev. bara på hastannonser.se som vi gör det. 

mvh Jenny

ZABA
0

En hel drös med intressanta ponnyer som jag gärna skulle köpa om bara pengar och plats fanns.  

Hoppas det löser sig på bästa sätt för alla.

J-Parnebo
0

Dom är verkligen jätte fina :)

Hoppas du hittar bra hem till dom :)

[Hallonqvist]
0

Inte helt omöljigt att jag vet en som ständigt är på jakt efter talanger…. Cool
Ska genast kontakta min vän!

Peppe
0

jag vet inte vilka annonser som är dina på hästannonser så jag frågar här, har du någon snäll riden i B-ponnystorlek? ska vara ett sto, ålder har ingen betydelse.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

JennyStaaf
0

#4 Mina annonser har hamnat långt bak nu, det har också ändrats lite eftersom fyra blivit sålda. De som just nu är till salu finns på min hemsida www.moflostuteri.com. Har även mycket snälla, ridna B-ponnyston där jag kan tänka mig att sälja en av dem. Priset är dock ungefär det tredubbla av det du nämnde som maxpris i tråden "B-ponny sökes".

mvh Jenny

Peppe
0

#5 okej… synd, hon lägger inte mer än 10' eftersom den bara ska användas som barnponny….

Sasser
0

#6 eftersom den bara ska användas som barnponny….

Med den inställningen så skulle inte jag sälja heller….

Peppe
0

#7 otrevligt värre…

med barnponny menar jag att det inte är en tävlingsmaskin utan en ponny som tjejen kan lära sig rida på.

Sasser
0

#8 det var inte meningen att vara otrevlig på ngt sätt …. jag tolkade väl det vridet, sorry!

Annette
0

#8. Men om det skall vara en läromästare så krävs det ju endel av ponnyn och sådana kostar.

Fourjoy
0

… man brukar få det man betalar för…men ibland kan man ha tur och hitta fynd…. dock så kostar som sagt "läromästare" en del.

Peppe
1

#10 men herregud tjejen är väl en 4 år eller nåt… mamman har tänkt gå bredvid och leda, enda kraven dom har är att den är snäll, snäll, snäll, sto och renrasig. och snäll. dom vill inte ha en ponny att tävla utan en snäll ponny att rida på. sen spelar det väl ingen roll om det hoppar MSV eller går över en gren i skogen.

Peppe
0

som ni ser i den andra tråden så spelar det ingen roll om den är T-märkt, med andra ord så ska den inte tävla…

Sasser
0

#13 varför då renrasig?

Peppe
0

#14 för att ta föl om allt stämmer, därav även att det ska vara sto. blir ju lite svårt med en valack ;)

Fourjoy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tänk om vi hade haft vår Spirello kvar… snällare fick man leta efter… hon kunde ha en tvååring på ryggen utan att man behövde vara rädd…hon var 100% trygg..