Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettavel-uppfödning
Läst 1195 ggr
Fourjoy
0

SWF årsmöte

Vem ska gå? och finns det något speciellt som någon funderat på som man kanske skulle ta upp?

Fourjoy
0

.. glömde.. jag kommer att åka om inget oförutsett händer…

ZABA
0

Jag ska åka. Härligt när man för en gångs skull inte har så jättelång resa för ett årsmöte.

Om du har något du anser ska diskuteras av styrelsen, alltså lämna in en motion, måste det göras i god tid före årsmötet. Mer info kommer om det kommer säkert på hemsidan inom kort om det inte redan finns där.

[Hallonqvist]
0

Det ligger lite för långt fram i tiden för att jag ska kunna bestämma mig ännu. Misstänker att jag kommer ha häcken full med altanbygge/trädgårdsrenovering då och är hemma istället om jag inte tagit mig en weekend till göteborg för att titta på fölunge…

ragnhild49
0

Jag misstänker att motions-tiden har gått ut, Det datumet finns inte längre på SWF:s hemsida.

Det skall bli kul, vi kommer ett "billass" från Dalarna. Vi har blivit lata, och orkar inte åka när det blir så långt att vi mäste övernatta. "Bara" 27 mil enkel resa till Molstaberg.

Fourjoy
0

.. det är skönt att det är nära… det mesta verkar annars ha hamnat i Skåne… det räcker med nån trip så långt bort…

MalinB
0

Jag funderar också på att komma. Bor ju i Gnesta så det känns nästan pinsamt att INTE dyka upp även om jag är relativt ny welsh entusiast!

Fourjoy
0

tänkte på en sak.. någon som vet om man ska betala lunch summan i förväg eller tar man det på plats?

ZABA
0

#7 Lunchen brukar betalas på plats.

MalinB
0

Är det ok om man kommer med sexmånaders bebis på armen? Hon är normalt sett väldigt behändig och inte skrikig….

ZABA
0

#9 Det är säkert ok med en sexmånader bebis på armen så länge hon är lika behändig som hon brukar vara…. Bäst att börja träna upp hästintresset i tid!

MalinB
0

Skulle hon bli "jobbig" så kan jag ju resa mig och gå ut. Men det vore så jättekul att träffa alla och höra hur "snacket går" i föreningen.

[Hallonqvist]
0

Jag har haft fullt upp med fölvak hela helgen och kom plötsligt att tänka på årsmötet, var det denna helgen??
Hände det något spännande isåfall?

PernillaJ
0

Nja, inget spännande precis - jag tyckte årsmötet var en fridsam tillställning i vackert majväder. Gunn Johansson omvald som ordförande, i övrigt några nya namn i styrelsen - det kommer säkert referat på SWFs hemsida snart.

Intressanta stuteribesök på Mälby och Molstaberg, och en jättefräsch och god lunch. Välarrangerat, gemytligt och som sagt, maximal tur med vädret.

_på bilden Mälby Millie Mint följd av sin mor Mälby Mintha
_

PernillaJ
0

Molstabergs stoflock