Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettungponnyaktiviteter
Läst 1608 ggr
[Hallonqvist]
0

3års-test Bollerup & Ölmstad

Någon som sitter på lite resultat därfirån och kan tala om hur det har gått för welsharna? Jag är som vanligt nyfiken i en strut Glad

analf
0

Resultat från Ölmstad. Min sekt B hingst SUKAT e.Bostorps Bells.uLinnes Sukie ue.Simberg Hob Nob segarade som Hopptalang 50 p med 9-9i hoppbetyg. Min sekt A hingst MOSSHULTS SOLIST e. Heniarth Mr Milligan u.Ekbäckens silk ue. Symonsbury Tartar fick hoppdiplom 47 p med 8-9 i hoppbetyg. Övriga welshar som fick diplom var WPB val NOCTURNE e.Kokkedals Grounau Baby u.Natalda xx den blev 2:a placerad i hoppning med 48p fick även gångartdiplom 47p. Segrare i Dressyren med 48 p gjorde sekt A  EKBÄCKENS TIC-TOC sto e. Heniarth Mr Milligan u. Twyford Tally-hon fick även hoppdiplom 47p(8-8)/Anneli Alfredsson

[Hallonqvist]
0

Stort grattis till ett toppenresultat!

analf
0

Tack! Så kul att det blev Welsh i topp både i dressyr och hopp!

JennyStaaf
0

#1 Grattis till fantastiska resultat med dina två fina hingstar!

ZABA
0

#1 GRATTIS!! Året har börjat bra för dig!

hajen2
0

* 1  -Grattis  till fina resultat !!

analf
0

Tack för alla gratulationer….Skrattande Ja det har varit ett lyckat  år för mig.Äntligen lite utdelning för allt jobb och slit man har i vardagen.  Ska nu försöka hitta någon liten duktig ryttare till mina små…vet ni någon så hojta till! /Anneli

analf
0

Kan inte låta bli att undra över poäng bedömningen i Gränna.Domaren dömde God rastyp 8…mkt god rastyp 8… ska det inte vara skillnad på poäng då? Mina båda hingstar fick omdömet mkt god rastyp 8 p …….vad tycker ni? Jag bara undrar hur domarna tänker. /Anneli

jojjehanna
0

Instämmer i gratulationerna!

sting
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Enda welsh av alla sekt på Bollerup var lilla Stings Rebecca's Rita, 111cm hög Hon fick hoppdiplom m 49p o 9-9i hoppbetyg  o jag tror att det räckte till delad 2dra plats av 11 st.

Hon är e Pegasus Buckley o u Pegasus Rebecca

uppfödare stuteri Sting o ägare Nathalie Månsson Hörby

Arhults
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis till dig som är uppfödare och Grattis till ägaren! Grattis till val av hingst som hon betäcks med….Skrattande