3års-test Bollerup & Ölmstad
Någon som sitter på lite resultat därfirån och kan tala om hur det har gått för welsharna? Jag är som vanligt nyfiken i en strut 

Resultat från Ölmstad. Min sekt B hingst SUKAT e.Bostorps Bells.uLinnes Sukie ue.Simberg Hob Nob segarade som Hopptalang 50 p med 9-9i hoppbetyg. Min sekt A hingst MOSSHULTS SOLIST e. Heniarth Mr Milligan u.Ekbäckens silk ue. Symonsbury Tartar fick hoppdiplom 47 p med 8-9 i hoppbetyg. Övriga welshar som fick diplom var WPB val NOCTURNE e.Kokkedals Grounau Baby u.Natalda xx den blev 2:a placerad i hoppning med 48p fick även gångartdiplom 47p. Segrare i Dressyren med 48 p gjorde sekt A EKBÄCKENS TIC-TOC sto e. Heniarth Mr Milligan u. Twyford Tally-hon fick även hoppdiplom 47p(8-8)/Anneli Alfredsson
Stort grattis till ett toppenresultat!

Tack! Så kul att det blev Welsh i topp både i dressyr och hopp!

#1 Grattis till fantastiska resultat med dina två fina hingstar!
#1 GRATTIS!! Året har börjat bra för dig!

* 1 -Grattis till fina resultat !!

Tack för alla gratulationer….
Ja det har varit ett lyckat år för mig.Äntligen lite utdelning för allt jobb och slit man har i vardagen. Ska nu försöka hitta någon liten duktig ryttare till mina små…vet ni någon så hojta till! /Anneli

Kan inte låta bli att undra över poäng bedömningen i Gränna.Domaren dömde God rastyp 8…mkt god rastyp 8… ska det inte vara skillnad på poäng då? Mina båda hingstar fick omdömet mkt god rastyp 8 p …….vad tycker ni? Jag bara undrar hur domarna tänker. /Anneli
Instämmer i gratulationerna!