Drop in utställning Vätö
Såg att Roslagen skulle ha en Drop in utställning i maj, intressant upplägg tycker jag kanske ska ta och åka dit då jag bara har 7 mil!
Är det några fler som funderar på att åka dit?
Kanske det vore kul att prova. Har två tvååringar som skulle behöva ha lite åkträning. Samtidigt är det inte så kul att åka på just en drop-in-utställning med unghästar. Ifall det blir måånga anmälningar kan man få vänta väldans länge. Men det är en kul idé!
Vätö ligger just nu som favorit….Örebro känns lite långt… och helgen efter Örebro är det Jursta så det blir nog Vätö så blir det inte så tätt….
Man kan för-anmäla via email.. det ska jag nog göra…
Jag är lite i valet och kvalet om jag ska åka dit men jag skulle vilja veta vem som ska dömma?! Någon som vet?
har inte sett något om domare ännu… men jag hoppas komma iväg med skimmeln denna gång…
Ja jag funderar på att vänta in höstens utställningar, funderar på att åka på talangjakten i Riala istället och sen på premieringen på jälla i aug. men vi får se, vi kommer dock inte till ösmo.

Tyvärr blir det ingen utställning! Skulle anmäla men fick beskedet att de inte får tag på domare, så utställningen ställs in.. (kul ordlek det blev) Så synd!
ok.. det var synd… men det är bra att veta att det blev inställt… det hade blivit en lång resa i onödan annars… får träna till Jursta istället… 

Det stämmer att utställningen den 17 maj blivit inställd, har bett webmaster att lägga ut det på hemsidan.
Anledningen till inställningen är brist på domare, ingen tillfrågad domare kunde ställa upp aktuellt datum. Att ta en domare långt söderut ifrån är inte ekonomiskt möjligt då man inte kan förutse hur många som kommer.
Det finns ju dock två utställningar till i RPAFs regi under sommaren 7/6 och 16/8 Välkomna då.