Ryttare söker tävlingshäst !
Duktig 9-årig tjej söker ytterligare en B-ponny att tävla hoppning med !Hon rider idag stadigt i LA-klasser o är sponsrad av stort ridutrustningsföretag !Hennes mamma har erfarenhet av svår klass hoppning,uppfödning av meriterade halvblodshästar ! De satsar väldigt seriöst ,o bara den bästa omvårdnaden,träningen o den högsta kvaliten på fodret används. Hästarna vilar som regel över vintersäsongen !Kanske ett tillfälle för nån som vill ha tävlingsmeriter på sin ponny !! Även hingst kan komma ifråga ! Köpes el lånas ! Endast du som är riktigt seriös behöver höra av dig !! Hör av dig med namn o telefonnummer så förmedlar jag vidare kontakten ! mvh Carina Andersson
syrran har ett 133 sektion B sto som är 4… hon har talang för det mesta.. och är väldigt snäll…går hoppträningar idag med mkt beröm från tränaren… (till salu) hemsidan www.kallberga.com ponnyn heter "Aspelunds Melissa"
min svarta buse skulle behöva komma igång och tävla…. löshoppar 130… med ryttare 110…går fram överallt och är utbildad LB-LA i dressyr….. men han är en riktig buse och behöver en fast hand och mycket tålamod….9 år låter lite ungt för honom…
men Melissa har bara positiva sidor som bara blir bättre ju mer tiden går…
Åh… Black… den kommer att bli något i hästväg! Den skulle jag ha velat haft som ponny när jag var yngre!