Kom ut!
Jag tycker att det är synd att så många föredrar att vara anonyma i detta forum. Det vore trevlig, om man visste med vilka personer man har att göra med. Jag har varit inne på flera pesonliga sidor, där det bara står " Ingen beskrivning skapad". Kom igen nu och "kom ut" ur garderoberna!!!!!
Bra initiativ!
Vill också ha flera skribenter med identitet bakom. Är så fruktansvärt nyfniken av mig.
#0 Jättebra Ragnhild! Blir ännu bättre om man kan lyckas ordna en bild på den personliga sidan. Till min får man använda förstoringsglas…

känner mig skyldig, men det är så tråkigt att prata om sig själv

Jag använder ju inte mitt namn men om någon stöter på mig ute så syns mina hästar och då är det inte svårt att gissa vem som håller i grimskaftet/tyglarna……killarna som var med mig på löshoppningen var inte jag utan min man och min son
ibland dyker det upp en tös också ca 17 år och det är inte jag utan min dotter 

*skyldig*
Vet aldrig vad jag ska skriva i presentationen då jag anser mig vara rätt ointressant. Ska se om jag kan skriva en rad eller två trots allt.
Ok, jag föll för grupptrycket
. Jag har nu rättat mig i ledet och skrivit en liten presentation av mig själv
.
Har lagt till en liten presentation
Tackar er som skrivit presentationer hittills. Det är alltid lika roligt att bilda sig en uppfattning om Nicket ifråga 

Har skrivit en hel del :)
Jag kanske har skrivit lite väl mycket. 

Jag är inte anonym, alla vet nog vem jag är 
jag tror de flesta vet vem jag är.. men ska kolla vad jag skrivit på min sida…
jag har skrivit en del på min sida..^^ xD
Har också bidragit med lite info