Midsommar i Norge?????
Finns det någon mer än jag som skulle tycka att det vore kul att åka till norge över midsommar på utställning med eller utan häst?
Norskarna har tänkt att bjuda in sverige på utställning midsommardagen och ridklasser dagen efter. Det ligger under behandling men kommer nog ut väldigt snart.
Visst vore det roligt om det kom lite svenskar dit eftersom norrmännen brukar visa så stort intresse för att komma på de svenska utställningarna.
Jag skulle vilja komma dit:) Underbara Norskar finns det gott om. Nu jobbar jag tyvärr den helgen, så jag vet vart jag kommer att vara:) -På psyket i Säter.
Jag skulle tycka det vore kul att åka. Fast då blir det utan ponny. Gemensam gruppresa vore spännande. Vem arrangerar? Ska vi i Stockholm planera en resa? Fast liite dum helg är det förstås.
vore kul att ta med en ponny eller två…frågan är hur långt det blir och hur krångligt med alla transportregler?
Jag hade gärna åkt till norge på minisemester, men det fungerar bara sådär praktiskt när man ska vara på jobbet 07.30 dagen efter.
Hur många mil är det till utställningsplatsen, någon som vet?
Åker inte med ponny då jag inte har någon att visa för tillfället.

Vad är det ni pratar om i Norge? Länk till något spännande evenemang kanske?
Det är norges RIKS… Domare är mr and mrs Jones från Nebo Stud i Wales…
Enklaste sättet att ta sig dit är med båten från Strömstad.
Tävlingarna hålls i Porsgrunn…
Stugor finns att hyra på tävlingsplatsen och fina uppstallningsmöjligheter
Ang transportmedel så får man avlägga en avgift i tullen som man får tillbaka ca en månad efter att man kommit tillbaka.
Och så förståss en massa pappersarbete…… suck…..
hur många welshar kommer inte från deras blodslinjer på något sätt…?? jäv?
Om man är jävig så anmäler man inte. Det står i reglerna 
undrar hur många som kommer? då MÅNGA har Nebo i blodet….
Man skulle ha en lastbil med bodel….det blir ett projekt på framtiden….