Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: övrigt
Läst 756 ggr
[Hallonqvist]
0

Vad oerhört tragiskt :(

Senaste nytt om Engla

Vart är världen på väg? Lider så oerhört med föräldrarna… Finns inga ord.

Fourjoy
0

oerhört sorgligt…. stackars föräldrar och närstående… det finns nog inget som är så hemskt som att förlora ett barn…och ännu värre på detta sätt…

VeronicaP
0

Ja man lider verkligen med föräldrarna , deras släktingar .

Sen kan det ju eg vara skönt för Pernillas föräldrar att äntligen få ro när deras dotters mördare är fast.

Jag lägger in samma här som jag gjort på ponnytrav fick över msn en uppmaning att skicka vidare till alla min kontakter på msn

**

Sätt en ros framför ditt namn för att hedra 10-åriga Engla som försvann i Hedemora 42åringen Dödade henne, och hon hittades idag 13 april Dödad skicka den här till dina kontakter som är inne nu.

Så det tycker jag att alla gott kan göra .

**

Sasser
0

Detta är en fruktansvärd händelse. Jag kände inte Engla och hennes familj men jag har vänner som är vänner med dom… När man bor så nära som man gör känns det riktigt otäckt. Det känns som en dålig film eller bok. Det känns så oerhört tomt bara. Men mitt i allt elände känns det bra att Engla är hittad, att hennes och Pernillas mördare är gripen.. Jag tror dock att denna sjuka person kommer att kopplas till andra ouppklarade fall.

Vila i frid Lilla Engla!