Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 628 ggr
SofiaGenne
0

Nominera medlemmar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle det inte vara roligt med lite "nytt blod" här på welshponny?
Tipsa gärna mer folk att titta in här hos oss! Större diskuteringar, mera frågor på tal som kommer upp osv!

Bättre o bättre med aktivitet, då saiten kommer högre upp på aktivitetslistan tycker jag..!

MVH Sofia
medarbetare

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Murgard
0

JAg är ex-welshbreeder, men ägnar mig nu åt connemaror. Då vi behövde D-ponny var de flesta cobbar för tunga, så vi bytte ras..    Eftersom welshrasen givetvis ligger mig varmt om hjärtat tittar jag då och då gärna in på denna sida. Har träffat SABA, Jenny STAAF, Ragnhild -. och säkert flera. De tre nämnda har t.om. varit här hos på besök Glad!   Har haft något inlägg i ert forum tidigare…

Annette
0

Jag sysslar med Shetland, men har även några New Forest kvar. Är Medarbetare på Shetlandsponny iFokus där jag tillbringar mycket tid. Jag tycker det är kul att hålla lite koll även på övriga raser, så jag tittar in både här och på Russ och Connemarasajterna.

[Grabbarna-A]
0

Jag tittar oxå in ibland, har ett russ och en exmoor.

SofiaGenne
0

Det är jätteroligt att ni hänger här också! Alltid roligare med fler personer. Även fast ni inte har just rasen welsh så är ni ju självklart lika välkomna.

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Murgard
0

#4 Tack!