Vad ägnas er hegledighet åt?
Ponnyerna ska hanteras,alla på sin nivå, dessutom blir här flyttförberedelser. Ni som ska bo kvar, vad gör ni en helg på våren?

Sköter djuren, umgås med familjen. Tar hand om hus och hem. Men allra helst åker jag iväg på hästaktiviteter :)
Utställning imorgon och födelsedagsfest på kvällen, sedan ägnas hela söndagen åt att fortsätta bila upp betongen i vårt badrum som är under renovering… 

#1 Låter MYCKET bekant!! Så som helgerna tett sig senaste 15 -20
åren.
#2 Vad ska ni göra med ert badrum? Huset vi ska flytta till har våtrummsmattor på underlag av trä/skivor. Ska fixa till så vi kan lägga klinkers med golvvärme där, samt i hallen. Ska bli SÅ kul!
Men först ska vi sälja vårt stora hus med stallar och mark gränsande till sjö OCH å.

#3. Det är trevligast så, tycker jag :) Glömde visst bort att vi skall fira sonens 11-årsdag i morgon kväll också. Men först skall jag på hingstpremiering ;) Tur man har en snäll och förstående make som står ut med att man är borta en del vissa perioder.
På söndag blir det styrelsemöte i Shetland Väst och lite jobb på kvällen. Djuren skall ju skötas om också, men det hör ju till de dagliga så det behöver man ju inte ens tala om.

#4 Nä, men precis så är det. 11 är en underbar ålder; nästan vuxen, men sällan pubertal.
Min son är 20 fyllda (januari) och flyttade i mellandagarna… så tomt det blev… njut så länge det varar!
Idag har jag skrubbat ren en box, där förhoppnigsvis innehavaren skall föla snart (330 dgr 14/4). Annars sysslar jag med det som jag brukar,nämligen jobbar. Arbetar på en gruppbostad med vuxna förståndshandikappade. Då vi sedan ca 1,5 år tillbaka har "Timecare", lägger vi i stort sett våra egna scheman. Eftersom jag inte har familj, har jag börjat lägga mig på helger, och det märks i plånboken. Till sommaren blir det dock mer lediga dagar till helgen, då jag som ni andra vill åka iväg på utställningar och andra hästrelaterade aktiviteter.

#6 Hoppas du återkommer med fölrapport ! Så spännande hvar gang!!

Jag har gått kurs för kompetensbevis idag och blev godkänd! 
# 3 Det låter som ett jätte fint ställe…. vart ligger det? (om man får var nyfiken?) 
Här blir det att fixa det man inte hinner med i veckorna när det är skola, läxor, kvartsamtal, aktiviteter
…. MYCKET häst mao…laga staket, tvätta, träna, foder, tävla… never ending story…sen givetvis hemmet…som aldrig tycks bli klart…. men ska bli klart så vi ev. kan hitta något nytt spännande framöver… och nya företaget ska sparkas igång…. varför bara ha en boll i luften….

#9 Javisst får du det! Det ligger några mil nordväst om Gävle.