Stuteribesök Molstaberg
Igår gjorde jag ett litet avbrott från mina vanliga helgaktiviteter.. Tillbringande en halv dag hos familjen Aschan på Molstabergs Stuteri, Mölnbo. Som alltid mycket trevligt bemötande, underbart vackra djur med ponnyerna i första hand och härlig natur. Tyvärr var väl inte vädret med mig direkt men mysigt var det ändå.
Fick stifta närmare bekantskap med några av de mer eller mindre nyimporterade ponnyerna. Bäst gillade jag vansinnigt söte fuxige ettårige Blackhill Jinks. Vilken härlig utstrålning. WOW! Andra som fick dagen att kännas extra speciell var t ex Molstabergs Sandstorm (25 år och i topptrim!), cockerspanielvalpen "Maja" och de närmare 500 lammen som redan kommit.
Bilder med copyright. TACK Per, Ta, Knytt, Kim m. fl. för en trevlig dag!
Ni som inte varit på Molstaberg, och även ni som varit där, passar väl på att åka dit på SWF:s årsmöte 24 maj 2008?

Molstabergs Sandstorm
pappa till Kiara 
Vilka härliga bilder Zaba !
Gillade speciellt Molstabergs Chapman
Vilka fina bilder Marie!
Härliga bilder! Skoj att se Sandstorm :-)
Jinks var för söt! 
Chapman är så läcker! 
Tack tack alla! Det blev ju en hel drös skruttiga bilder också men dom kan man ju inte visa… Chapman är superläcker, precis som många andra i hans lilla gäng.
Kommer ihåg Chapman från Salsta i somras… en rolig liten prick… han visste mycket väl att han var söt och fin… visade allt han hade… den ska bli kul att följa…