"Må bra-bilder"
När hästeriet känns tungt behöver vi ibland gå tillbaka i våra minnen för att leta efter ljuspunkter i tillvaron.
Skulle önska att vi alla kunde dela med oss av bilder som betyder något speciellt för oss. Bilder som får oss att le en stund och tänka på allt positivt som våra hästar och ponnyer för med oss.
Här kommer mitt bidrag: En liten familj som står i sommarvärmen och visar varandra ömhet och tillgivenhet. Av 1000 bilder som finns i arkivet är detta denna som ligger mig närmast om hjärtat.
Underbart gullig bild!
Finns väl inget finare än det klassiska Barn och Djur.

Åh! Vad det dom som var med på tv och gjorde någon serie? Jag såg ett par avsnitt men satt met och fnissade över bunten med blandat folk. Men det är väl härligt med eldsjälar iallafall!

Jo serien gick i tv 3, men den visade inte alls hur otroligt bra dessa grabbar/gubbar fick till det, I lördags var det final på intiman och i lilla hammarstrand (3000 invånare) stod det 9 stora turistbussar utanför kommunhuset på morgonen , i helgen har det nästan varit folktomt många åkte även bil o tåg o flyg. I vår ska de uppträda i Lyxele, Sundsvall och Östersund som spelplanen ser ut i dag
Må-bra-bild från år 2006. Welsh mountainstoet Ekbäckens Nypon med avkomma Exzentrics Narciss. Man blir glad i hjärtat när man ser hur stolt mamma visar upp sin vackra dotter. Kanske lite smutsiga efter en natt vilande i boxen men i varma vårsolen gör några halmstrån ingen skada.
Narciss är helt underbar…. så himla söt… WM har helt klart de gulligaste fölen….har hittat en A jag med
….tyvärr så är det knökfullt i stallet…även hemma hos Sam i England…

Jag har en liten må brabild på mina två små.