Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettbilder
Läst 1593 ggr
[Hallonqvist]
0

"Må bra-bilder"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När hästeriet känns tungt behöver vi ibland gå tillbaka i våra minnen för att leta efter ljuspunkter i tillvaron.
Skulle önska att vi alla kunde dela med oss av bilder som betyder något speciellt för oss. Bilder som får oss att le en stund och tänka på allt positivt som våra hästar och ponnyer för med oss.

Här kommer mitt bidrag: En liten familj som står i sommarvärmen och visar varandra ömhet och tillgivenhet. Av 1000 bilder som finns i arkivet är detta denna som ligger mig närmast om hjärtat.

SofiaGenne
0

#0 Nämen gud vad söta!

Denna bild betyder mycket för mig, det är jag & mitt welshponnysto Candy. Sista året vi fick tävla, dressyr (2007). I år får jag inte tävla henne längre, fyller 15 :/ <3

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

[Hallonqvist]
0

Underbart gullig bild!
Finns väl inget finare än det klassiska Barn och Djur.

Bilou
0

Må bra har det verkligen varit idag. Strålande sol från en klar blå himmel. Låååång promenad med kamera, unghäst och hund. Men inte gick det att ta kort när jag skulle hålla koll på alla. Så det får bli ett gammalt kort.

cinnea
0

Vårat eget "Allt för Byn gäng" på premiären Intiman i Stockholm vilka snubbar

[Hallonqvist]
0

Åh! Vad det dom som var med på tv och gjorde någon serie? Jag såg ett par avsnitt men satt met och fnissade över bunten med blandat folk. Men det är väl härligt med eldsjälar iallafall!

cinnea
0

Jo serien gick i tv 3, men den visade inte alls hur otroligt bra dessa grabbar/gubbar fick till det, I lördags var det final på intiman och i lilla hammarstrand (3000 invånare) stod det 9 stora turistbussar utanför kommunhuset på morgonen , i helgen har det  nästan varit folktomt många åkte även bil o tåg o flyg. I vår ska de uppträda i Lyxele, Sundsvall och Östersund som spelplanen ser ut i dag

[Hallonqvist]
0

Hittade en bild till som jag glömt av!
Och det är en i allra högsta grad må-bra-bild.
Föreställer en nära väninna som pussar på den danska Welsh Mountain-hingsten Fjordglimts Mr Carnival WMH 137

ZABA
0

Må-bra-bild från år 2006. Welsh mountainstoet Ekbäckens Nypon med avkomma Exzentrics Narciss. Man blir glad i hjärtat när man ser hur stolt mamma visar upp sin vackra dotter. Kanske lite smutsiga efter en natt vilande i boxen men i varma vårsolen gör några halmstrån ingen skada.

Fourjoy
0

Narciss är helt underbar…. så himla söt… WM har helt klart de gulligaste fölen….har hittat en A jag med Förvånad….tyvärr så är det knökfullt i stallet…även hemma hos Sam i England…

Lorita
0

Jag har en liten må brabild på mina två små.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

MelVanLuwKee
0

Bogensös Vanessa,sekt.c, mår gott med sin kompis haflingerstoet Luwa!

Fourjoy
0

Den här får mig tänka på värme och sommar….

Sasser
0

mitt bidrag är från dagarna innan puzzel fick sitt diplom (hon ligger närmast i bild)… Denna bild får mig att le och må bra!

hajen2
0

" vi vilar lite"….