Snöbilder på Candy
Fotade ett flertal bilder på mitt welshsto Candy i Lördags, då vi faktiskt fick snöstorm - men det lugnade sig på eftermiddagen och blev perfekt ljus. Efter en 20 min lång framskrittning blev det springa i paddocken, och det visade sig vara väldigt roligt!
Kommer med en bildbomb, men hoppas att ni orkar att titta och kommentera i alla fall! /Sofia - www.sofiagenne.se
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#9 Tacktack :D!
Naw, gillar gulisar (a)
MVH
jag gick in på din hemsida och gick in under utställning/hästar… och den först jag får se är min Black Jack….
… tänkte att.. hmm… den känner jag igen…. oops det var min….
jätte fint kort !!!
#11 Fotar med en Nikon d50, har olika objektiv :)
#12 Nämen, ser man på, haha! Tacktack =)
MVH
har precis köpt mig en Canon 400D och ett standard objektiv och ett 70/300.. det är otroligt kul att fota !! svårt med et dassiga vädret just nu… ljuset är så dåligt…och det blir ju inte några uppmuntrande bilder med regnet hängade i luften… mer sol !!!

#15 Grym kamera du har köpt :D Äger en sån jag också och är nöjd med den. Vilken tillverkare har du på objektivet?
Det är Canon på objektiven med.. men man kan tydligen använda andra objektiv också… håller på att "forska" lite… det är ju minst sagt en djungel av termer osv.. när man inte är så van vid fotografering på lite högre nivå….
Ja, den är väldigt bra och bara man lär sig alla knappar och funktioner så lär det bli ännu bättre.. dock så ska jag uppgradera lite objektiv när plånboken tillåter… dom är ju inte billiga direkt om man vill ha ett tele som kan användas inomhus…..
Candy är supersöt :)
#18 Håller med till 100 % ! :)
MVH
Bild nummer 7 var redigt läcker :)
#20 Tacktack =)
MVH

#17 Det finns många tillverkare till objektiv som passar Canon bla. Tamron och Sigma. Antar att du menar ett ljusstarkt teleobjektiv? Och de är inte direkt plånboksvänliga, även ifall man så önskade.. :/
#22 nej, det är synd att det inte är lite billigare…men kvalitet kostar…