Godmorgon 11 februari 2008
Godmorgon!
Idag skall jag hospitera på psykakuten i Uppsala. Roligt att se ett annat psyke:)…jag menar naturligtvis en annan arbetsplats;))..
Efter en vecka hemma och sjuka barn + att man varit ut gängorna själv så känns det skönt att vara på G igen.
Hoppas att ni får en bra dag. //ESå

Jag ska också till jobbet idag och sen i kväll blir det spinning som vanligt på måndagar.
Oj, idag morgontråden tidig!
Här händer det förmodligen inget spännande idag. Vanligt jobb med att fodra hästar, bokföra, papperssortering osv. Måste ringa till Lulles Bil & Smide för att boka in min oranga Volvopärla. Bakre ljuddämparen har skramlat loss och det låter som värsta raggarbilen när man kör. Inte bra läge just nu ekonomiskt men sådant tycks inte bilen ta hänsyn till.
Till kvällen blir det mockning, insläpp och kanske en liten motionsrunda med ridhästen.
God Morgon!
Sålde en häst förra veckan, som de nya ägarna kommer för att hämta idag. Han ska få åka till Göteborg, en resa på 35 mil. Hoppas att den normalt lättlastade hästen visar den sidan även idag
.
Pust pust!
det är h*lvetiskt mycket att göra på jobbet nu, sitter mitt i månadsrapportering och det är nåt jag egentligen kan klara mig utan
.
Har fixat en medryttare till min Haly och det känns skönt! Han har varit mitt dåliga samvete det senaste året och har bara gått sporadiskt, men nu har vi hittat en tjej som vill komma ut och tävla och är väldigt ambitiös så idag blev jag på gott humör!
Sedan så ska vi boka tid för röntgen av våran Sammy som fick sommaren förstörd med dåliga fötter fång/hovböldsyndrom. Hon gick på starka mediciner och kastade/resorberade ju tyvärr sent i oktober så nu är hon tom. Små planer är att jag ska ta upp henne hit till stockholm och rida in henne och göra häst av henne. Hon är ju 8 år så det kan kanske vara dags! 
en lugn morgon, visade min lille WPBR för en tjej och har en till som är intresserad i Skåne….förbreder annars för operation imorgon då en av 15 skruv ska bort…lite mindre skrammel…
skönt att få det avklarat… sen kommer nästa welsh dam på Onsdag…spännade..
men fortsatt så blir det städning idag….gubben är inte så förtjust i det….
så gör inte jag det nu.. lär det inte bli gjort heller..