Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettbilder
Läst 2980 ggr
[Hallonqvist]
0

Kändistråd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det dags att leta fram våra egentagna kort på diverse kända hästar utifrån vida världen som inte är Photoshopade innan publicering. Cool

Så allt fram av intresse som visar hästen ifråga i dess rätta bemärkelse utan lådor under fötterna eller framdelar i uppförsbacke. Rena och naturella bilder på vilka som helst, både ston och hingstar från vardag och utställning!

Jag inleder med en blygsam neutral bild på badankan Haly (T. Highlight RWD 19) som visar sin finaste sida!

[Hallonqvist]
0

Kildegaards Columbus

[Hallonqvist]
0

Fjordglimts Martino

[Hallonqvist]
0

Pennal Calon Lan

[Hallonqvist]
0

Fetknoppen Nebo Liam

[Hallonqvist]
0

Gamle Nebo Bouncer

[Hallonqvist]
0

Nebo Rachel

[Hallonqvist]
0

Penwisg Pirate

ZABA
0

Twyford Gucci jobbar på hos sin uppfödare. Stoet han uppvaktar är Symonsdsbury Tassy (syster med S Tartar). Vet inte om Gucci är sån direkt superkändis men far till en massa avkommor i flera olika länder är han i alla fall.

ZABA
0

Persie Renown, också boende på Twyfordstuteriet. Har avkommor bl a i Sverige. En harmonisk trevlig grabb!

Det läckert gröna i bakgrunden är järnek.

[Hallonqvist]
0

Fina bilder! Gucci måste väl vara jättegammal vid det här laget?

Jag har några bilder på en dansk gammal sektion C-hingst som är far till herrans massa barn, men jag kan inte för mitt liv komma på vad han heter så jag kan inte med att lägga ut bilden Generad

ZABA
0

#10 Den äldste mannen på Twyford är TWYFORD ANTHEM som jag inte lyckades få något riktigt bra foto på 2007. Återkommer om korrekt ålder på respektive hingst efter kontroll!

Fourjoy
0

# 10 Cefn Lyn?  (isabell)

[Hallonqvist]
0

nej så hette han inte. Gaaahhh vad irriterande!
Vi var på en utställning så det var inget stuteri, men dom hade några welshar på gården och denne gamle herren gick i en hage och han var omtalad sa folket runtomkring iallafall.
Här kommer ett kort på honom.

[Hallonqvist]
0

och ett till, han var tyvärr inte så social så vi kom inte närmre än såhär.

HAPE
0

#13&14

Är det Synod Grouse? Han är brun m bläs och född 198? någonting. Bara en gissning, är inte så inne på sekt C

[Hallonqvist]
0

Kanske att han hette nånting sådant! Jag får googla på namnet imorgon Glad

Fourjoy
0

.. vilken härlig "biff"…ett ben i varje hörn…en riktig John Bauer ponny…Skrattande