Tills Salu Welshhingst C-ponny
Då dottern inte rider utan kör trav så har jag tagit beslutet att sälja bort welsharna här hemma .
Har en 4 årig welsh hingst som är super trevlig , lätt att lasta , går ihop med andra hingstar mm
Han är inte indriden utan bara allmän vanlig hantering. kommer att ridas in senare om han inte blir såld innan , kommer också att bli kastrerad till hösten om han är kvar hos oss.
Hans pappa är : Downland Wild FOWLER RW 117
Mamma : Slättens Pebbles
Morfar : Moelgarnedd Dewin RW 112
Vid frågor maila gonkan@slattens.se eller skicka pm
Ni kan även gå in på hemsidan under övriga hästar och läsa mer om honom.
Mvh Veronica Frick
Är han kvar? :)

#1 Ja han har precis kommit hem från betet.
Vart finns han då? :)

OJ, Halmstad var nog lite långt bort då jag bor i stockholm! ;)
Men hilmla fin var han! 

#5 Tack ja det är han.
Inte så långt bara 50 mil ;)
Har själv lånat ut en häst till NOrrtälje som vi var uppe och lämnade för ett tag sedan även lånat ett russ därifrån 

Scrappy finns fortfarande till salu.
Scrappy skulle väldigt gärna få komma till någon som kan ta tillvara på honom ev visa fram honom då jag eg tycker det är synd att kastrera honom , men han kommer att kastreras rätt så snart om han är kvar hos oss.
Har tyvärr inget barn som vill tävla inom ridsporten.
Å, han är släkt till min gamla Welsh 😍
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna

Såld

#9 till min f.d granne han kommer få ett bra hem just nu går jag och sneglar lite på honom innan han åker norr ut 😃

#10 Visst är han fin killen, han var så älskad här hemma men då han bara gick och inte gjorde något alls här så var de inte rättvist mot honom då han har ett så stort hjärta och är en underbar kille

#11 jag känner köparen och jag vet att han kommer få ett bra hem så du gjorde rätt som sålde 😃 och hon lär inte växa ur honom 😉

#12 Tack , de kändes rätt och då tvekade jag inte att sälja honom :)