Fotograf Rockelsta/Salsta 2013?
Finns här några duktiga hästfotografer som planerar att åka till SWF:s och SHAVF:s aktiviteter på Rockelsta respektive Salsta nu i helgen 29-30 juni? Jag vill gärna om möjligt i förväg beställa fotografering av mina ponnyer.
Jag med, på Salsta!
Hej! Jag har tagit en del bilder om du är intresserad? Kanske nån annan också är intresserad?
Finns än bara en bild upplagt (på shettishingst) men man kan kika in där om ett tag så kommer de upp några fler bilder man kan kika på. :)

finna, har du någon på Birtley Don o Ängvaktarns Morris Man? welsh ponny B klassen
Superfina! Har du några på Erwfforch Lliffon sec d som blev ridden champion?
#5 MOrris Man tror jag att jag kommer ihåg vem de är. Var Birtley Don den andre i samma klass? Dom va bara två?
#6 Blev han utställd också?
Ska undersöka så återkommer jag :)

Precis dom var två i sin klass, Morris den mörk skimmel och Don skimmel, de var de ända hingstarna i sec B
Ok NU ska jag sätta mig och hitta bilder! Vet att jag har många av båda hingstarna! :)
Och även en del på Lliffon!
Jag lägger bilderna i bloggen så nu har jag lagt upp Lliffon i ett inlägg. Jag talar om ifall jag hittar flera sen: HÄR
#8 #11vad fin han är!

Birtley Don är en otroligt fin unghingst!!
Johanna!
Jag är mycket intresserad av bilder på Exzentrics Nyponros (welsh mountainsto) med hingstfölet Exzentrics Nitrogen. Båda är fuxar med bläs och visades i utställningsklass.
Finns det dessutom bilder på Exzentrics Neylika (brun welsh mountain) och Shamrocklake Marie Clare (skimmel welsh mountain, reserv ridden champion) från ridklasserna vore det suveränt.
Förlåt alla som jag inte svarat! Jag har haft SÅ FULLT upp i helgen men ska försöka få lite ordning på saker o ting i dag och början på veckan! :) Ska lägga upp fler bilder nu på Don!
ZABA jag har sett ditt mail och svarar inom kort! :) men jag vet med mig att jag tog en hel del på fölstoet och fölet och även nån iallafall på Marie Clare!

vilka fina bilder på Britley Don!
Jag är också intresserad av bilder på Ängvaktarns Morris Man som gick i samma klass
Nu är jag här igen och med lite tid! Haft massa jobb och semester på bortaplan där emellan! men nu ska ni alla få se dom bilder ni vill se!
Vill man köpa bilder kan man skriva här (privat meddelande) eller skicka mail johannakyller@gmail.com .
#21 YES! Exzentrics Nyponros e.Ekbäckens Savoy u.Ekbäckens Nypon. Såå spännande med foton.
Skicka gärna en privat länk till vart jag hittar foton på henne och sonen Nitrogen (och ev. Exzentrcis Neylika och Shamrocklake Marie Clare från ridklasserna) till min e-post, som du ju har, ifall du vill det. Jag kommer att beställa!