Annons:
Etikettövrigt
Läst 3695 ggr
Jenca
2009-01-10 21:34

Vart ska ja hitta henne?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade en Welsh ponny som låne häst för några år sedan,sen när vi lämnade tillbaka henne så vet jag inte vart hon tog vägen.Skulle jätte gärna vilja veta hur de går med henne o allt! Hon heter Ariel o är svettfux, med en strumpa på högerbak.jag vet inte hur jag ska föklara hennes bläs men man kanske kan säga att de är en brutenbläs, inte säkert. Hon hade små vita stickelhåt i pälsen, o hon va welsh av sektion C eller vad de heter.Vet ingenting om hennes mamma eller pappa eller hur hög hon var.Skulle bli jätte glad om någon vet något om henne eller vet vart hon finns! jag tror hon heter typ Lillemoons Ariel. tacksam för svar :)

Annons:
Zondell
2009-01-10 23:05
#1

Jag har i alla fall hittat hennes härstamning mm

Lillemons Ariel RW 1271

f 2001 e Simberg Hip Hop u Sunshine III e Lord Arimis

Senaste ägaren Ingela Karlsson, Kymbo Ljungsdal, 521 91 Falköping. Har tel nr också men väljer att inte skriva ut det. Ta det på eniro eller skicka ett PM till mig.

Hoppas du hittar henne!

linners
2009-01-11 00:00
#2

Ingela visade ett treårs sto undan Ariel på premieringen i Skara i somras.

Ingela är en snäll och trevlig tjej så ring henne duFlört

Jenca
2009-01-11 01:17
#3

#1- tack för att du tittade :) vi har nog telefon nummret men vet ej om ja vill prata med henne, ja gillar inte att ringa till folk :s mamma känner henne väl så kan nog fråga henne om hon kan göra det;)

#2- Jaha va de asså Ariel som va mamma? :D Vi känner henne då hon o mamma är barndomsvänner, men inte säker på om ja vågar snacka med henne :S

lindha93
2012-08-21 01:55
#4

hejsan!

hon ligger ute på nätet som till salu!

här är hennes annons:
hastmarknad.hastnet/sok/annons.php?aid=642641&inriktning=&typ=

emmzzz
2017-03-08 11:21
#5

Jag äger henne nu, vi tävlar aktivt inom hoppning med mycket placeringar:)

Upp till toppen
Annons: