Annons:
Etikettövrigt
Läst 1858 ggr
fackdack
11/26/16, 7:53 AM

Ponny i julkapp

Hej tror kanske jag kom fel nu mem hoppas inte :) jag och min sambo vill köpa häst till våran dotter hon är 2 år och 9 månader vi var och reder henne i går då vi ville verkligen se om hon gillade det och hon gillade inte det utan ÄLSKADE det när vi kom hem gick hon till sin sparbössa och hämtade pengar och sa mamma gå iaiaooo Pferd :') Men nästa problem jag kan absolut inget om hästar. Det jag har sett på youtube typ. Så jag skulle vara jätte tacksam om ni kunde skriva lite info typ som vad är bra att ha och vad skall man absolut ha i stallet osv.

Annons:
fackdack
11/26/16, 8:10 AM
#1

Och kan kanske någon säga vad detta är för häst? Tyckte mank höjden var bra för hennes längd :)

fackdack
11/27/16, 7:38 AM
#2
Annette
12/3/16, 1:23 PM
#3

Om du inte kan något om hästar så avråder jag dig bestämt från att köpa någon. Köp en gunghäst till barnet istället.

fackdack
12/6/16, 8:26 PM
#4

Tack men min dotter vill gärna ha en då skall hon få en skall kolla om det finns någon kurs eller så att gå. Jag har alltid varit intresserad av hästar men fick aldrig rida för min pappa då han inte ville lägga ut 50 kr i månaden så försöker göra så att min dotter får det som jag aldrig fick !

VampireGirlElvira
12/7/16, 7:38 PM
#5

😡

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Lorita
12/8/16, 1:05 PM
#6

fackdack försöker driva med oss så det är inte mycket att bry sig om

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




Annons:
Stallmima
1/14/17, 4:48 PM
#7

Börja med henne på ridlekis först

fackdack
2/5/17, 12:55 AM
#8

Tack för ett förnuftigt svar :)

Upp till toppen
Annons: